-
Alışveriş sepetiniz boş!
Dizüstü bilgisayarınız çıkartılabilir bir batarya ile birlikte geliyorsa, bataryayı cihazdan ayırın ve bilgisayarınızda yüklü kalan gücü boşaltmak için güç düğmesine 10 saniye boyunca basılı tutun. Ardından batarya çıkartılmış haldeyken güç kablosunu takın ve dizüstü bilgisayarınızı açın.
Eğer her şey sorunsuzca çalışıyorsa sorun bataryadan kaynaklı gibi gözüküyor. Şimdi bilgisayarınızı kapatın, bataryayı tekrar takın, bilgisayarınızı açın ve şarj olup olmadığını kontrol edin. Eğer cihazınız şarj olmuyorsa sorun batarya kaynaklıdır. Bu durumda SetPro Bilişim Hizmetleri'nin 0232 277 45 89 nolu hattını arayarak yardım alın.
Yeni nesil dizüstü bilgisayarlar TYPE-C konnektörü ile birlikte geliyor. Bu sayede daha ince cihazlar mümkün hale geliyor ancak burada ufak bir sorun var. Çeşitli cihazlarda iki tane TYPE-C konnektörü yer alıyor. Ancak ufak bir sorun var. Bu konnektörlerden birisi hem şarj etmek hem de veri aktarımı için kullanılabiliyor ancak birisi yalnızca veri aktarımı için kullanılabiliyor. Yani doğru konnektörü kullandığınızdan emin olun.
Eğer dizüstü bilgisayarınıza yeni bir şarj adaptörü aldıysanız, belki de iyi bir tercih yapmamışsınızdır. Kullandığınız adaptör belki de bilgisayarınızın ihtiyaç duyduğu gücü sağlamakta yetersiz kalıyordur. Bu her tip şarj aleti için geçerlidir ancak TYPE-C cihazlarda daha yaygın bir sorundur.
Bu noktada sorunun altında yatan problem adaptörle bilgisayarınızı birbirine bağlayan kablo olabilir. Kabloda herhangi bir bükülme, ezilme ya da kırılma olup olmadığını anlayabilmek adına elinizi üzerinde gezdirerek kontrol sağlayın. Varsa başka bir kablo ve hatta şarj aleti deneyin.
Eğer farklı bir kablo ya da şarj adaptörü ile sorun yaşamaya devam ediyorsanız, sorun muhtemelen bilgisayardadır. Ancak eğer şarj adaptörü ya da kablo değiştirince sorun düzeliyorsa sorunun kaynağını bulmuş oldunuz. Eğer bu çözüm de işinize yaramadıysa SetPro Bilişim Hizmetleri'nin 0232 277 45 89 nolu hattını arayarak destek alın.